Categories:

Authenticiteit is key voor events in 2019!

Belangrijk zijn het doel en identiteit van het event en om daar de juiste sprekers en onderwerpen aan te koppelen. Het is cruciaal om het publiek te prikkelen en te laten ervaren en daarmee je merk (nog meer) tot de verbeelding te laten spreken.

Het publiek wil hands-on ervaren en niet alleen digitaal! Workshops zijn hard op weg de favoriete activiteit te worden omdat deelnemers tastbare prikkels hebben en ervaren uit eerste hand. Denk hierbij aan korte gesprekken gecombineerd met praktijkervaringen waardoor de toegevoegde waarde van je merk benadrukt wordt. En…….interactie houdt de deelnemers scherp!

Is het doel om de kennisuitwisseling te bevorderen of wil je juist wat unieks doen dan een congres of workshop dan is ‘Brain Dates’ een event voor jou! Bij een ‘Brain Date’ wordt aan de deelnemers gevraagd welke kennis ze willen delen of juist willen opdoen. De drukte van het netwerken wordt ontweken, er ontstaan diepere verbindingen tussen deelnemers (en het merk natuurlijk) en een event bij uitstek voor nieuwe contacten en/of klanten. ‘Brain Dates’ voldoet aan de vraag naar kennisuitwisseling zonder tijd en geld te hoeven te spenderen aan een groot event.

Naast meeslepende workshops is ‘Brain Dates’ een opkomende trend in events!

Comments are closed